3 Mayıs 2013 Cuma

Ankara Üniversitesi Kore Kültür günü

Gönderen Zeynep KURT zaman: 13:13
bugün o büyük gündü :D :D biraz gecikmeli gittim çok üzgünüm  Kore nin geleneksel lezzetlerini kaçırdığım için ama liseli arkadaşlarımızın hazırladığı dans gösterisine bittim ya çok iyilerdi . Tabi erkek dansçıların en son dans ettiği parça ve dansları bir harikaydı :) kızlardan da f(x) electric shock u dans etmelerini bekledim  ama programlarında yoktu :) dansları bittiğinde dansçı kızlarla konuşmaya gittiğimizde 17 yaşında olduklarını ve erkek dansçılarında 15 yaşında olduğunu 2 aydır bir hocalarının çalıştırdığını belirttiler emeklerine sağlık ancak o kadar olurdu :)  hiçbir arkadaşım kore fanı olmadığı için gelmediler benimle ama  yeni yeni arkadaşlar edindim. bu kadar güzel geçeceğini  hiç düşünmemiştim :) fotoğraf makinemi evde unuttuğum için arkadaştan alacağım daha sonra :)  Korea-fans da bi kaç tane görmüştüm onları şimdi paylaşayım kişisel fotoğraflarımı da sonra :) düşündüm ki sadece kore kültür gününde böyle olduysak music bank ta koparız ya :) :) tabi beliberler gibi değil :D

0 yorum:

Yorum Gönder

 

yazdım çizdim hayal ettim Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review